אבי משולם דוריה למפל : יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס : בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''.. אבי משולם יוצרים מותג מנצח. בספטמבר 2016 נולדה בתם הבכורה. דוריה למפל ретвитнул(а) דוריה למפל. מאז עזיבתו של פרידמן, למפל מגישה לבדה את לילה טוב ישראל, שעברה לרשת עם פיצול ערוץ 2. בצעירותו היה משולם דובר נוער הליכוד וחבר מערכת התוכנית איך להרוס שעה של קבוצת טeלeנוער, ששודרה במסגרת שידורי חברת הכבלים תבל.

סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. כדוגמני הקטלוג משמשים זוגות (לאו דווקא בני זוג) תל אביביים ומעודכנים, כמו המוזיקאים רונה קינן ושלומי שבן או עורך אתר האינטרנט וואלה! אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות. דוריה למפל, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית).

יונית לוי ודני קושמרו כבשו את מסיבת הפורים של חברת החדשות
יונית לוי ודני קושמרו כבשו את מסיבת הפורים של חברת החדשות from images1.ynet.co.il
הקולגות עמליה דואק ויונה לייבזון שעלו על שמלות קצרות וסנדלים והזכירו לנו למה אנחנו מעדיפים שהמגישים יעמדו לאורך המהדורה. משולם (אבי, בן זוגה, ורר) לא ראה את התוכנית, אבל קרא את התגובות, ואמר לי: חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. איך קראה דוריה למפל לבתה הבכורה? את המהדורה הגישו קרן מרציאנו ודוריה למפל וערכו יניב הלפגוט וגידי ויניש. במקביל לקריירה המרשימה הוא מתחזק זוגיות עם מגישת חדשות הלילה של ערוץ 2, דוריה למפל, ולא מבין למה אנחנו מבקשים לתחום את הפרויקט בשאלות זן.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. שימש עורך עיתון מעריב מדצמבר 2010 עד אוגוסט 2011. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית בכאן מה דעתך על הידיעה? דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: מאז עזיבתו של פרידמן, למפל מגישה לבדה את לילה טוב ישראל, שעברה לרשת עם פיצול ערוץ 2. בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. במקביל לקריירה המרשימה הוא מתחזק זוגיות עם מגישת חדשות הלילה של ערוץ 2, דוריה למפל, ולא מבין למה אנחנו מבקשים לתחום את הפרויקט בשאלות זן. אנחנו מבטיחים לכם ששם כזה לא שמעתם עד כה. מההחלטות המורכבות שנאלצתי לקבל בחיי pic.twitter.com/udjkcoa5te. אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות.

אני רוצה להודות למנהלי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הקולגות עמליה דואק ויונה לייבזון שעלו על שמלות קצרות וסנדלים והזכירו לנו למה אנחנו מעדיפים שהמגישים יעמדו לאורך המהדורה. דוריה למפל ретвитнул(а) דוריה למפל. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

תו פרינס נשמע לכם שם מוזר? הנה 15 השמות הכי הזויים של ילדי ...
תו פרינס נשמע לכם שם מוזר? הנה 15 השמות הכי הזויים של ילדי ... from cdn.cheapism.com
במקביל לקריירה המרשימה הוא מתחזק זוגיות עם מגישת חדשות הלילה של ערוץ 2, דוריה למפל, ולא מבין למה אנחנו מבקשים לתחום את הפרויקט בשאלות זן. דוריה למפל, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית). 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. הלכתי על ביסלי גריל 2. דוריה למפל ретвитнул(а) דוריה למפל. בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''. גם משה נוסבאום וסנדלי השורש שלו היו שם, כמו גם אילן לוקאץ', מנכל חברת חדשות 2 אבי וייס, דוריה למפל ההריונית ובן הזוג אבי משולם, דפנה ליאל בהרכב משפחתי מלא ועוד. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

בספטמבר 2016 נולדה בתם הבכורה.

דוריה למפל ретвитнул(а) דוריה למפל. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. מצבת מגישי ומגישות המהדורה המרכזית של קשת ורשת השתנתה לאחרונה בעקבות חופשת הלידה של יונית. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. דוריה למפל, ברשת החברתית אינסטגרם. דוריה למפל, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית). אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות. אני רוצה להודות למנהליי ולע. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: אנחנו מבטיחים לכם ששם כזה לא שמעתם עד כה. מאז עזיבתו של פרידמן, למפל מגישה לבדה את לילה טוב ישראל, שעברה לרשת עם פיצול ערוץ 2. דוריה למפל פורשת מהגשת המהדורה המרכזית בכאן מה דעתך על הידיעה?

‫דוריה למפל (34) ואבי משולם (40). דוריה... - טיים אאוט תל ...
‫דוריה למפל (34) ואבי משולם (40). דוריה... - טיים אאוט תל ... from lookaside.fbsbx.com
הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אבי משולם יוצרים מותג מנצח. מההחלטות המורכבות שנאלצתי לקבל בחיי pic.twitter.com/udjkcoa5te. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה היום למפל לאחר הודעת הפרישה. 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה.

אני רוצה להודות למנהליי ולע.

דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. דוריה למפל, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית). 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. * דוריה למפל (ראשת הממשלה), אבי משולם (דובר ראשת הממשלה), טל טנצר (הקלטות/עריכות/מאבטח ראשת הממשלה), אופיר קנר ומאור כהן (פתיח + אופיר קנר. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. איורים ליריים המתנוססים על חולצות ללא גימורי תפר. אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות:

סמסו מזל טוב למגישת חדשות הלילה דוריה למפל בת ה־33 ולבן זוגה, מנכל רדיו תל־אביב אבי משולם (39), שמצפים לילד ראשון דוריה למפל. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.